un gand... doua ganduri...

"Daca ai indragit Muntele, nu cauti doar teluri deosebite si trasee foarte grele. Acelasi pret pot avea zilele cand, hoinar acolo sus, incerci sa redevii o modesta particica din natura, echilibrat si simplu, asimiland cu toate simturile armonia si linistea inconjuratoare" (Ionel Coman)
Descărcare topo-uri:

Pentru descărcarea topo-urilor traseelor de alpinism la rezoluţie mare trebuie accesată pagina "alpinism şi escaladă - descrieri si schiţe", iar de acolo se acceseaza linkul "topo" din dreptul traseului dorit. Odata deschisa imaginea se dă clic dreapta cu mouse-ul si se selecteaza "save image as"


joi, 30 iunie 2011

Basarbovo torid - Tabachka cu bălării.

Cum să treacă mai repede o zi de duminică?. Cocoţ. La noi e vremea urâtă (ce chestie!!?!!). La bulgari e frumos. Dăm o fugă la Basarabovo unde suntem întâmpinaţi de cădură. Mare. Prea mare. Reuşim cu greu să facem un traseu exersând o surplombă.

Toată lumea se retrăsese la umbă la un grătar şi-o bere rece numai ciudaţii de români stăteau pe pereţi. Adică noi.




După ce ne-am fript degetele pe stânca superîncinsă am plecat repejor la Tabachka unde auzisem că ar mai fi o zonă de cocoţ.

Aici, adică la Tabachka, am bălăurit printr-o pădure plină de liane, lighioane şi ce mai vrei, dar n-am dat de niciun traseu de cocoţ sau cel puţin o zonă unde să se fi putut căţăra. Din plimbare ne-am ales cu câteva fotografii cu gâze, păianjeni... faună locală.

Ne-am întors la maşină şi am întins o masă câpenească, adică pe câmp, apoi am plecat către Cerven pentru a localiza, doar, cetatea din zonă, căci era deja târziu şi nu am mai fi avut timp s-o vizităm. La întoarcere am cules de pe marginea drumului un autostopist, preot, care ne-a ţinut de urât până la Ruse.





































A fost o ieşire scurtă, nici prea-prea nici foarte-foarte... aşa.. mai mult de plictiseală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu