un gand... doua ganduri...

"Daca ai indragit Muntele, nu cauti doar teluri deosebite si trasee foarte grele. Acelasi pret pot avea zilele cand, hoinar acolo sus, incerci sa redevii o modesta particica din natura, echilibrat si simplu, asimiland cu toate simturile armonia si linistea inconjuratoare" (Ionel Coman)
Descărcare topo-uri:

Pentru descărcarea topo-urilor traseelor de alpinism la rezoluţie mare trebuie accesată pagina "alpinism şi escaladă - descrieri si schiţe", iar de acolo se acceseaza linkul "topo" din dreptul traseului dorit. Odata deschisa imaginea se dă clic dreapta cu mouse-ul si se selecteaza "save image as"


joi, 24 noiembrie 2011

O zi în Piatra Craiului

O mică tură de duminică, scurtă şi frumoasă, prin Piatra Craiului. Detalii pre multe nu am.

Am oprit maşina la bariera din prăpăstii urmând drumul spre "La Table" apoi pe unde am văzut cu ochii. Ceva de genul: " Ce zici bă, urcăm pe-aici?! - Da bă. " Am prins o culme ce se lasă dinspre creastă urcând pe aceasta cât am putut de sus, apoi pe un brâu după care o coborâre prin pădure.

Partea de neuitat a acestei ieşiri a fost faptul că am văzut pentru prima dată cocoşi de munte, Vreo trei, dar am apucat să fotografiez doar unul căci primii ne luaseră prin surprindere.

























Cam asta a fost scurta ieşire de duminică, 13 noiembrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu