un gand... doua ganduri...

"Daca ai indragit Muntele, nu cauti doar teluri deosebite si trasee foarte grele. Acelasi pret pot avea zilele cand, hoinar acolo sus, incerci sa redevii o modesta particica din natura, echilibrat si simplu, asimiland cu toate simturile armonia si linistea inconjuratoare" (Ionel Coman)
Descărcare topo-uri:

Pentru descărcarea topo-urilor traseelor de alpinism la rezoluţie mare trebuie accesată pagina "alpinism şi escaladă - descrieri si schiţe", iar de acolo se acceseaza linkul "topo" din dreptul traseului dorit. Odata deschisa imaginea se dă clic dreapta cu mouse-ul si se selecteaza "save image as"


sâmbătă, 12 octombrie 2013

Basarbovo. Cocoţ de toamnă.

După ce ne-am întors din Germania nu prea am mai avut timp de ieşiri. Dar o lună şi jumătate deja e prea mult asă că pregătim o mică tură la Basarbovo, la cocoţ.

Mergem într-o formulă nouă: Manea, Ioana, Mati, Angi şi eu.
La faleze e aglomeraţie mare. Echipe peste echipe şi corzi peste corzi. Aproape toate rutele sunt ocupate aşa că nu prea am de unde alege, drept pentru care mă bag pe un 7+ şi nu reuşesc pasul. Urcăm apoi ce trasee prindem libere după care punem cortul şi, după o cină "la izopren", ne băgăm la somn.

Duminică parcă mă simt mai bine şi îmi ies mai multe trasee. Angi face echipă cu Manea şi suie cap de coardă pe un traseu din stînga, după colţ.

Vremea nu a fost tocmai cea la care ne aşteptam. Deşi pe site-urile specializate nu indicau nici un fel de nor, noi abia dacă am zărit soarele.

A fost o ieşire mult aşteptată după o perioadă destul de îndelungată de pază .

Angi cap pe un traseu

Manea in actiune
 
oposumii din Ice Age
descurcaretul
 
teren de enduro
calaretul fara cal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu