un gand... doua ganduri...

"Daca ai indragit Muntele, nu cauti doar teluri deosebite si trasee foarte grele. Acelasi pret pot avea zilele cand, hoinar acolo sus, incerci sa redevii o modesta particica din natura, echilibrat si simplu, asimiland cu toate simturile armonia si linistea inconjuratoare" (Ionel Coman)
Descărcare topo-uri:

Pentru descărcarea topo-urilor traseelor de alpinism la rezoluţie mare trebuie accesată pagina "alpinism şi escaladă - descrieri si schiţe", iar de acolo se acceseaza linkul "topo" din dreptul traseului dorit. Odata deschisa imaginea se dă clic dreapta cu mouse-ul si se selecteaza "save image as"

miercuri, 7 noiembrie 2012

Buila printre ceţuri

Buila

Printre ceţuri verzi
Ceţuri de livezi
Vezi că nu-i mai vezi...

Cam asta mi-a sunat în cap în cele două zile de plimbare şi relaxare prin Buila. Traseul deja cunoscut şi prezentat cu o altă ocazie aici nu s-a schimbat mai deloc. Şi atunci şi acum cam aceeaşi atmosferă greoaie, de toamnă mohorîtă şi plîngăcioasă.
Cu toate astea sunt destul de vesel şi cu chef de poze. După atîtea ture de escaladă o ieşire de relaxare nu strică. Ba chiar e binevenită.

Pădurea ne cuprinde cu liniştea ei, iar noroiul ne testează abilităţile echilibristice. Ceaţa ne învăluie şi înaintăm încet răscolind cu picioarele covoare de frunze foşnitoare. Ajungem la refugiu aproape de înserare şi-l găsim curat. Deci se poate.
După cină mai stăm puţin şi ne băgăm la somn acompaniaţi de tropăitul armatelor de pîrşi ce aveau vreo aplicaţie dincolo de osb-ul pereţilor. Ne-au atacat nemernicii cu arme biologice doar că aveam să aflăm asta abia acasă şi după cîteva zile. Bombe puricoase ne fuseseră strecurate pe ascuns.

Deşi seara părea că vremea se îndreaptă a doua zi era şi mai urît. Ploua mocăneşte astfel că am ajuns la maşină uzi leoarcă. Cu toate asta a fost o ieşire frumoasă, relaxantă. Nu tu grabă, nu tu stress.

ia cu ţărînă

La stîna Oale

veselie mare...

Poiana Comarnice

puţin soare. Poapte, poate...

am sperat degeaba. Dimineaţă ploua mocăneşte